top of page
hakon-sataoen-Oog0wehKxYs-unsplash.jpg

Γερμανικά
για παιδιά & εφήβους

Γιατί Γερμανικά;;

Συνολικά σχεδόν 100 εκατομμύρια άνθρωποι μιλούν τα Γερμανικά ως μητρική γλώσσα.

Τα Γερμανικά είναι:

  • Η επίσημη γλώσσα της Γερμανίας και της Αυστρίας και είναι μία από τις επίσημες γλώσσες της Ελβετίας. Είναι η δεύτερη περισσότερο ομιλούμενη πρώτη γλώσσα μετά τα Ρωσικά (200 εκατομμύρια ομιλητές στην Ευρώπη).

  • Η δεύτερη γλώσσα (μετά τα Αγγλικά) κατά σειρά σε χρήση στο χώρο του διαδικτύου, ενώ περισσότερο από 8% των σελίδων στο διαδίκτυο είναι στη γερμανική γλώσσα. Τέλος, είναι μία από τις επίσημες γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

  • Η γλώσσα του Mozart, του Beethoven, του Nietzsche, του Goethe του Schiller,του Einstein και του Freud, είναι η γλώσσα των επιστημών και αποτελεί τη δεύτερη πιο συχνά χρησιμοποιούμενη γλώσσα σε τομείς όπως, Χημεία, Φυσική και Μηχανική. !8% όλων των βιβλίων σε όλους τους τομείς είναι γραμμένα στα Γερμανικά. Τα Γερμανικά, επίσης, διδάσκονται σαν δεύτερη ξένη γλώσσα από την Ε’ Δημοτικού.

Δημιουργική και πρωτοποριακή εκμάθηση της γερμανικής γλώσσας για παιδιά & εφήβους βασισμένη σε σύγχρονες παιδαγωγικές μεθόδους.

Τα προγράμματά μας είναι σχεδιασμένα σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Γλωσσών (Common European Framework of Reference for Languages) του συμβουλίου της Ευρώπης.

Προσφέρουμε έγκυρη και ολοκληρωμένη προετοιμασία όλων των πιστοποιητικών της Γερμανικής γλώσσας από το Goethe Institut, το ÖSD και το ΚΠΓ.

S1

(για παιδιά από 9 χρόνων)

Αυτή είναι η ιδανική ηλικία που μπορεί να ξεκινήσει η εκμάθηση της γερμανικής Γλώσσας σαν δεύτερη ξένη γλώσσα. Είναι η πιο σημαντική τάξη, αφού από αυτή εξαρτάται το κατά πόσο θα αγαπήσει το παιδί τη γλώσσα. Με τη βοήθεια των καλύτερων εκδοτικών οίκων, διαδραστικών πινάκων, μα πάνω από όλα έμπειρων και δραστήριων καθηγητών το ξεκίνημα των Γερμανικών θα γίνει αναμφίβολα με τον πιο ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο.

Γερμανικά για παιδιά

S2-S4

Στις τάξεις αυτές μπαίνουν οι ισχυρότερες βάσεις της Γερμανικής Γλώσσας.

Τα αποκλειστικά προγράμματα εκπαίδευσης, η ποικιλία των εποπτικών μέσων διδασκαλίας, οι άριστα καταρτισμένοι εκπαιδευτές και η διδασκαλία μέσα από μεθόδους ένταξης στη συγκεκριμένη γλωσσική κοινωνία εξασφαλίζουν την ολοκληρωμένη εκµάθηση καθώς επίσης και τη ζωντανή επαφή µε τη γλώσσα, τη χρήση αυθεντικής γλώσσας όπως χρησιμοποιείται στη χώρα προέλευσης αλλά και την ανάπτυξη και των 4 βασικών δεξιοτήτων: κατανόηση γραπτού/προφορικού λόγου, παραγωγή γραπτού/προφορικού λόγου μέσα από υπερσύγχρονα μέσα και συναρπαστικές δραστηριότητες.

B1-C2

Τα προγράμματα εκπαίδευσης έχουν σαν στόχο την τελειοποίηση της γλώσσας, την εξοικείωση µε τις εξετάσεις για τα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας µέσα από συνεχή εξάσκηση και την ενισχυτική διδασκαλία. Τα προγράμματα αυτά επιτυγχάνουν:

την άνεση στην προφορική και στη γραπτή επικοινωνία

την γνώση της δομής και της χρήσης της γλώσσας σε κάθε περιβάλλον και κατάσταση.

Πίνακας αντιστοιχίας πιστοποιητικών σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για την Ξενόγλωσση Παιδεία (CEFR)

logo-cefr.png

Τι είναι το CEFR;

Το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες (CEFR) είναι ένα διεθνές πρότυπο για την περιγραφή των γλωσσικών ικανοτήτων.

Χρησιμοποιείται σε όλο τον κόσμο για να περιγράψει τις γλωσσικές δεξιότητες των μαθητών.

  • Τι προσφέρει η Εκπαιδευτική Ρομποτική;
    Σκοπός μαςμε τη χρήση μηχανοκίνητων μοντέλων LEGO και απλού προγραμματισμού. είναι να κινητοποιήσουμε το ενδιαφέρον των μαθητών για την ενασχόληση με θέματα που σχετίζονται με την επιστήμη, τη μηχανική, τα μαθηματικά και την τεχνολογία. Το WeDo 2.0 υποστηρίζει μια πρακτική μάθηση που δίνει στους μαθητές την αυτοπεποίθηση να θέτουν ερωτήσεις και τους προσφέρει τα εργαλεία για να βρίσκουν τις απαντήσεις με σκοπό να λύνουν προβλήματα πραγματικής ζωής. Οι μαθητές μαθαίνουν θέτοντας ερωτήσεις και επιλύοντας προβλήματα. Δεν λέμε στους μαθητές όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν. Αντί αυτού, τους κάνουμε να αμφισβητούν ότι γνωρίζουν και να διερευνούν αυτά που δεν έχουν κατακτήσει γνωστικά ακόμα.
  • Γιατί η Ρομποτική στην Εκπαίδευση;
    Η ρομποτική αφενός, είναι μία διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα δραστηριότητα που δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή να εμπλακεί με τη δράση, αφετέρου μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης για τη διδασκαλία διαφόρων εννοιών, κυρίως, από τις Φυσικές Επιστήμες και άλλα γνωστικά αντικείμενα. Η εκπαιδευτική Ρομποτική έχει θετικές επιπτώσεις εκτός από το γνωστικό τομέα και στο συναισθηματικό (αυτοεκτίμηση, αυτοπεποίθηση) και κοινωνικό (κοινωνικοποίηση, απομυθοποίηση). Επιπλέον, με τη βοήθεια της ρομποτικής στη διδασκαλία του ο εκπαιδευτικός μπορεί να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη και άλλων κρίσιμων δεξιοτήτων του 21ου αιώνα:
  • Χρειάζεται το παιδί μου να έχει κάποιες ειδικές γνώσεις για να μπορέσει να παρακολουθήσει;
    Όχι. Το πρόγραμμα μαθημάτων είναι δομημένο με τέτοιο τρόπο ώστε όλα τα παιδιά να μπορέσουν να το παρακολουθήσουν.
  • Χρειάζεται να αγοράσουμε κάποιον εξοπλισμό προκειμένου να παρακολουθήσουμε τα μαθήματα;
    Όχι. Ο απαραίτητος εξοπλισμός παρέχεται στα πλαίσια του προγράμματος και δεν απαιτείται να αγοράσετε κάτι.
  • Πότε και που γίνονται τα μαθήματα;
    Τα μαθήματα έχουν διάρκεια 1 ώρας και πραγματοποιούνται στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Schiller στην διεύθυνση Κουρμούλη 19, στον Μασταμπά.
  • Τι διάρκεια έχει το πρόγραμμα μαθημάτων;
    Το πρόγραμμα μαθημάτων είναι ετήσιο (Οκτώβριος – Μάιος).
Kpg_Logo.png
unnamed_edited_edited.png
Logo_OSD_Signet.png
bottom of page